.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند قاچاق اشیا عتیقه ۳۰۰۰ ساله در آمل کشف شد
فرمانده انتظامی آمل از شناسایی و دستگیری اعضا باند قاچاق اشیا عتیقه و کشف گنجینه‌های قدیمی با قدمت سه هزار ساله خبر داد.
به گزارش شمال نیوز: سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم اظهار داشت: در پی حفاری‌های غیرمجاز صورت گرفته در یکی از مناطق شمالی و اطلاع از فعالیت چند نفر در زمینه فروش و قاچاق ظروف و اشیا عتیقه، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده و انجام عملیات اطلاعاتی سرانجام متهمان شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان و کشف سرمایه‌های ملی شروع شد.

گنجیان مقدم گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضایی، سه متهم که در حفاری غیرمجاز تپه‌های باستانی، فروش و قاچاق اشیا قیمتی اقدام می‌کردند، دستگیر و 58 قطعه انواع عتیقه جات شامل ظروف فلزی و سفالی، زیورآلات مفرغی، نقره ای و خنجر، کشف و از خروج آن به بیرون مرزها جلوگیری شد.

رفع تصرف 11 میلیارد ریالی در کلاردشت مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری 11 میلیارد و 525 میلیون ریالی و رفع تصرف 4 هزار و 217 مترمربع از اراضی ملی از چنگ دو زمین‌خوار در شهرستان کلاردشت خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی افزود: در اجرای طرح‌های مقابله با زمین‌خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ زمین خواران، پیگیری این موضوع به فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه استان ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: در اجرای این طرح و در پی تصرف 4 هزار و 217 مترمربع از اراضی ملی وجنگلی توسط دو نفر از سودجویان در منطقه جنگلی رودبارک و اجابیت کلاردشت موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی موضوع و آزادسازی زمین‌های تصرف شده از ید زمین خواران به منطقه اعزام شدند. 

دستگیری سارق داخل خودرو در بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری سارق داخل خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی وی، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بابل افزود: با انجام اقدامات پلیسی، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

دستگیری دو عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری دو عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 2 کیلو حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان افیونی، با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو عامل تهیه، خرید و فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

پایان سرقت‌های داخل خودرو در حوالی دانشگاه‌های ساری

فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری سارق لوازم داخل خودروهای پارک شده در حوالی دانشگاه‌های این شهرستان با 10 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ زیدالله کاظمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودروهای دانشجویان در حوالی دانشگاه‌های ساری در جاده دریا موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساری افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و تحقیقات غیرمحسوس پلیسی، ماموران موفق شدند سارق را که در حال باز کردن درب  خودرو و سرقت لوازم از داخل آن بود دستگیر کنند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.